VÁSÁRLÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

Közvetlen banki előre átutalásnál mi a teendőm?

Amennyiben Ön vásárláskor a ‘Közvetlen banki előre átutalás’ fizetési módot választotta, kétféle módon rendezheti a termék és kiszállítás díját:

1. megvárja, míg rendszerünk a vásárláskor megadott email címére kiküldi az előre utalásos számlát, és ezután a számla sorszámára hivatkozva elutalja nekünk a kért összeget,

2. a vásárláskor küldött megrendelési visszaigazoláson feltüntetett rendelésszámot a megjegyzés rovatban feltüntetve elutalja nekünk a vásárláskor feltüntetett teljes összeget, amely tartalmazza a megrendelt termék(ek) árát, valamint a kiszállítás költségét.

Az összeg beérkezését követően a lehető legrövidebb időn belül átadjuk a futárszolgálatnak a csomagját.

Bankkártyával fizettem, de sikertelennek jelölte a megrendelést a rendszer. Mit tegyek?

Mivel a SimplePay rendszere zárt és biztonságos, nem kell amiatt aggódnia, hogy a bank leemelte az összeget a számlájáról, de az hozzánk nem érkezett be, vagy hibás rendelés miatt a bankja azt nem írja azonnal jóvá Önnek.

Amennyiben a fizetési folyamat során probléma adódik, pl. időtúllépés miatt megszakítja a folyamatot a bank, vagy nem tudja jóváhagyni a tranzakciót, esetleg épp nincs fedezet a megadott kártyán, a rendszer automatikusan hibás tranzakciónak jelöli a vásárlást. Mi ezt ugyanúgy látjuk a megrendelések között, számunkra a SimplePay világosan jelzi, hol akadt el a folyamat.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy

  • cégünk csak sikeres tranzakciók esetén veszi fel a kapcsolatot a vásárlóval
  • cégünk rendszere a sikertelen tranzakciókat csupán listázza, de ezekre terméket nem küldünk

Amennyiben problémája adódik az online bankkártyás fizetés során, és nem tud semmilyen hozzátartozótól, vagy baráttól segítséget kérni az online vásárláshoz, kérjük válassza a ‘Közvetlen banki előre utalás’ opciót a fizetési módoknál. Ez utóbbi esetben cégünk emailben kiküldi a számlát, amelyen megtalálható a bankszámlaszám, valamint az összeg és a hivatkozás, amivel már tud utalni.

Telefonos megrendelést adatvédelmi okokból nem áll módunkban felvenni. Szíves megértését köszönjük.

Fizethetek utánvéttel?

A termék jellegéből fakadóan nálunk erre nincs lehetőség.

Webshopunkban fizethet bankkártyával, valamint választhatja az előre átutalást is megrendeléskor.

Telefonon rendelhetek terméket a shopból?

Telefonos megrendelést adatvédelmi okokból egyelőre nem áll módunkban felvenni.
Szíves megértését köszönjük.

KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

Mennyi a kiszállítás költsége?

A kiszállítás díja a választott szállítási módtól függően az alábbiak szerint változhat:

Háromféle szállítási megoldást kínálunk vásárlóinknak:

  • FoxPost / GLS Csomagautomatába / Csomagpontra történő kézbesítés
    A csomagautomatába vagy csomagpontra történő kézbesítés díja a csomag méretétől, súlyától és a szolgáltatótól függ.
    1331 Ft + ÁFA = 1690 Ft
  • Házhoz szállítás / FoxPost-tal
    A FoxPost házhoz szállítás díja a csomag méretétől függően az alábbiak szerint alakulhat:
    2039 Ft + ÁFA = 2590 Ft
  • Házhoz szállítás / Magyar Posta
    A Magyar Posta által történő szállítás esetén másféle csomagolást szükséges alkalmaznunk a termékek állagmegóvása érdekében, ezért ezzel a szolgáltatóval történő házhoz szállítás esetén a kiszállítás alapdíjához csomagolási költséget adunk hozzá. A házhoz szállítás díja a csomag méretétől függően a fentiek figyelembevételével az alábbiak szerint alakulhat:
    Kiszállítási + csomagolási költség: 4697 Ft
    (Kiszállítás díja: 2990 Ft + ÁFA = 3797 Ft +
    Csomagolás díja: 900 Ft)
Mennyi idő a kézbesítés?

Normál esetben – készlettől függően – általában néhány nap, hivatalosan 3-7 munkanap.

A pontos időtartam azonban tőlünk független. Amit mi tudunk garantálni, az az, hogy a megrendeléstől számított legrövidebb időn belül átadjuk a csomagját a FOXPOST-Packeta Groupnak.

A szolgáltató tájékoztatása szerint a Foxpost-Packeta rendszerében átmenetileg fennakadás előfordulhat, így az átlagos kiszállítási határidő meghosszabbodhat.
A folyamatra nincs ráhatásunk, csak azt garantálhatjuk, hogy mi a csomagját a lehető leghamarabb átadjuk a futárszolgálatnak, erről rendszerünk automatikus üzenetben tájékoztatja Önt. A hosszabb kiszállítás okozta esetleges kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!

Van lehetőség személyes átvételre?

Igen, előre egyeztetett időpontban van lehetőség személyes átvételre is budapesti rendelőnkben:

Smile Institute
MedCity Egészségközpont
1044 Budapest, Megyeri út 53. I. em.

Mivel nyitva tartásunk a rendelési idő szerint változó, ezért kérjük, mindig keressen bennünket előre telefonon, hogy ne fáradjon be hozzánk emiatt feleslegesen.

Kérhetem csomagautomatába a terméket?

Igen, a FOXPOST-Packeta magyarországi összes csomagautomatájába tudunk kézbesíteni.

Az Önnek legkényelmesebb csomagautomatát fizetéskor, a Csomagautomata / FOXPOST szállítási mód bejelölése után, az adott csomagautomata kiválasztásakor tudja beállítani.

Mit tegyek, ha sérült csomagot kaptam?

Amennyiben a csomagot sérülten kapja kézhez, kérjük átvételkor dokumentálja azt: készítsen róla fényképet.

Ha házhoz szállítással kérte a kiszállítást, azonnal jelezze a futárnak átvételkor a panaszt és készítsen fotót a sérült csomagról, valamint írasson jegyzőkönyvet a futárral.

Vagy ne is vegye át, vagy ha mégis átvette, azonnal jelezze nekünk a fotók mellékelésével az info@wndconsulting.hu email címre, hogy gondoskodhassunk a futárszolgálat kártérítéséről, vagy amennyiben a sérülés olyan mértékű, hogy a termék nem használható / nem fogyasztható, új terméket küldhessünk Önnek.

Mi minden terméket gondosan csomagolva – saját védő papírdobozában, valamint buborékos borítékba helyezve, sérülésmentesen adjuk fel Önnek.

Az étrendkiegészítők mind fóliával zárt műanyag / üveg csomagolásban kerülnek hozzánk a gyártótól, eredeti papírdobozba is téve. Feladás előtt mindig ellenőrizzük ezek sértetlenségét, így garantáljuk, hogy tőlünk érintetlenül kerülnek postázásra.

Nem tudtam átvenni a csomagautomatából a csomagot a határidőig, mit tegyek?

Amennyiben nem volt lehetősége a megadott határidőig átvenni a csomagot, a Foxpost azt visszaküldi részünkre.

Ez esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot és kérésének megfelelően az alábbiak szerint járunk el:

  • visszautaljuk a szállítási költséggel csökkentett díjat az Ön bankszámlájára,
    vagy
  • amennyiben ismételt kiszállítást szeretne, kiállítunk Önnek egy számlát a kiszállítás díjáról és amint az beérkezett számlánkra, újra feladjuk az Ön részére a csomagot.
Előre tudom, hogy nem fogom tudni átvenni a megadott határidőig az automatában elhelyezett csomagot. Mit tegyek?

Ha úgy alakult, hogy a megadott határidőn belül nem lesz lehetősége átvenni a csomagautomatában elhelyezett csomagot, kérjük, jelezze nekünk telefonon (+36 30 8 177 177), vagy emailben info@wndconsulting.hu, és mi kérhetjük a Foxpost-Packeta Grouptól az átvételi határidő meghosszabbítását.

Másik automatába kérném a kézbesítést, mint amit megadtam. Lehet?

Sajnos erre nincs lehetőség.
Ha nem tudja átvenni a csomagautomatában elhelyezett csomagot, akkor a Foxpost azt visszaküldi a cégünknek.

Ez esetben maximum újra ki tudjuk Önnek küldeni az Ön által jelzett másik kézbesítési címre, új szállítási díj megfizetése után.

TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

Mire jó a Novosseum?

A Novosseum étrend-kiegészítő jótékony hatásairól a termék leírásában olvashat bővebben:
https://smileinstitute.hu/shop/etrend-kiegeszitok/novosseum-csonterosito-tabletta/

Ezen kívül érdemes elolvasnia a Novosseumról írt vásárlói visszajelzéseket:

Novosseum vélemények

valamint a termékről írt blog bejegyzéseinket is:
https://smileinstitute.hu/?s=novosseum

Mi a különbség a Novosseum és a Novosseum Dental között?

Röviden annyi, hogy a Novosseum általában ajánlott csont-regenerációra, a Novosseum Dental pedig a Novosseumban található összetevőkön kívül tartalmaz speciálisan szájsebészeti-fogászati csontregenerációt elősegítő összetevőket is.

Ha többet olvasna a témáról, olvassa el termékeink leírását:
Novosseum:

Novosseum™ csonterősítő tabletta


Novosseum Dental:

Novosseum™ Dental csonterősítő tabletta

valamint a témában írt blog bejegyzéseinket:
https://smileinstitute.hu/blog/etrendkiegeszitok/novosseum-vagy-novosseum-dental-mikor-melyiket-erdemes-valasztani/

Mire való a Xynbio?

A Xynbio probiotikum étrend-kiegészítő jótékony hatásairól a termék leírásában olvashat bővebben:
https://smileinstitute.hu/shop/etrend-kiegeszitok/xynbio-50g-probiotikum-kapszula/

Ezen kívül érdemes elolvasnia a termékről írt blog bejegyzéseinket is:
https://smileinstitute.hu/?s=xynbio

Mire való a ResistarPro?

A ResistarPro immunerősítő étrend-kiegészítő jótékony hatásairól a termék leírásában olvashat bővebben:
https://smileinstitute.hu/shop/etrend-kiegeszitok/resistar-pro-immunerosito-kapszula/

Ezen kívül érdemes elolvasnia a termékről írt blog bejegyzéseinket is:
https://smileinstitute.hu/?s=resistarpro

Miért érdemes elektromos fogkefét ebből a shopból rendelnem?

Az általunk kínált Philips Sonicare termékek a legmagasabb minőséget képviselik.

A termékeinket közvetlenül a gyártó bocsátja rendelkezésünkre, legtöbbször olyan kedvező áron, vagy olyan különleges kiszerelésben, amely más, kereskedelmi forgalomban, vagy drogériában nem elérhető.

Az általunk kínált elektromos fogkefék legtöbbször olyan plusz kiegészítőkkel is rendelkeznek, mint pl. útitöltő, utazódoboz, esetleg pót fogkefefejek, valamint dupla termékcsomagolások.

Vásárlás előtt érdemes az egyes termékek sorozatszámát is figyelni, és a kiegészítőket tanulmányozni.
Ár-érték arányban mindig a legjobbat kínáljuk a Philips Sonicare termékeiből!

Hol vehetem meg a Novosseumot?

A Novosseum a magyar SynergoLAB védjeggyel ellátott kiváló terméke, melyet kizárólag közvetlenül a gyártótól, valamint kiemelt partnereitől – köztük a Smile Institute-tól – szerezheti be.

A Novosseum kereskedelmi forgalomban nem kapható, sem gyógyszertárban, sem drogériákban nem hozzáférhető. Kizárólag szakorvosi hálózaton keresztül lehet hozzájutni.

A Smile Institute® kivételes lehetőséget kapott arra, hogy online is elérhetővé tegye a SynergoLAB készítményeit, beleértve a Resistar PRO, Novosseum, Novosseum Dental és Xynbio termékeket is. Mi ugyanis nem elsősorban webáruház vagyunk, hanem egy komoly orvosi háttérrel rendelkező szakrendelő, ahol minden kiegészítő és tartalom szigorú szakmai kontroll alatt áll.

Ezért a mi webes jelenlétünk nem versenyez az orvosi csatornával, hanem kiegészíti azt: blogtartalmaink értéket adnak, tájékoztatnak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy több emberhez juthasson el ez a tudás.

Etika és felelősség

Minden kommunikációnk és tartalmunk háttérében orvosi szaktudás áll, és minden információt a tudomány jelenlegi állása alapján dolgozunk fel. Elhivatottak vagyunk abban, hogy áthidaljuk a tudomány és a mindennapok közötti szakadékot, és hiteles információval segítsük olvasóinkat.

Ha bármilyen kérdése lenne tehát a SynergoLAB termékeivel kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal!

Hol vehetem meg a Xynbiot?

A Xynbio a magyar SynergoLAB védjeggyel ellátott kiváló terméke, melyet kizárólag közvetlenül a gyártótól, valamint kiemelt partnereitől – köztük a Smile Institute-tól – szerezheti be.

A Xynbio kereskedelmi forgalomban nem kapható, sem gyógyszertárban, sem drogériákban nem hozzáférhető. Kizárólag szakorvosi hálózaton keresztül lehet hozzájutni.

A Smile Institute® kivételes lehetőséget kapott arra, hogy online is elérhetővé tegye a SynergoLAB készítményeit, beleértve a Resistar PRO, Novosseum, Novosseum Dental és Xynbio termékeket is. Mi ugyanis nem elsősorban webáruház vagyunk, hanem egy komoly orvosi háttérrel rendelkező szakrendelő, ahol minden kiegészítő és tartalom szigorú szakmai kontroll alatt áll.

Ezért a mi webes jelenlétünk nem versenyez az orvosi csatornával, hanem kiegészíti azt: blogtartalmaink értéket adnak, tájékoztatnak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy több emberhez juthasson el ez a tudás.

Etika és felelősség

Minden kommunikációnk és tartalmunk háttérében orvosi szaktudás áll, és minden információt a tudomány jelenlegi állása alapján dolgozunk fel. Elhivatottak vagyunk abban, hogy áthidaljuk a tudomány és a mindennapok közötti szakadékot, és hiteles információval segítsük olvasóinkat.

Ha bármilyen kérdése lenne tehát a SynergoLAB termékeivel kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal!

Hol vehetem meg a ResistarPro?

A ResistarPro a magyar SynergoLAB védjeggyel ellátott kiváló terméke, melyet kizárólag közvetlenül a gyártótól, valamint kiemelt partnereitől – köztük a Smile Institute-tól – szerezheti be.

A ResistarPro kereskedelmi forgalomban nem kapható, sem gyógyszertárban, sem drogériákban nem hozzáférhető. Kizárólag szakorvosi hálózaton keresztül lehet hozzájutni.

A Smile Institute® kivételes lehetőséget kapott arra, hogy online is elérhetővé tegye a SynergoLAB készítményeit, beleértve a Resistar PRO, Novosseum, Novosseum Dental és Xynbio termékeket is. Mi ugyanis nem elsősorban webáruház vagyunk, hanem egy komoly orvosi háttérrel rendelkező szakrendelő, ahol minden kiegészítő és tartalom szigorú szakmai kontroll alatt áll.

Ezért a mi webes jelenlétünk nem versenyez az orvosi csatornával, hanem kiegészíti azt: blogtartalmaink értéket adnak, tájékoztatnak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy több emberhez juthasson el ez a tudás.

Etika és felelősség

Minden kommunikációnk és tartalmunk háttérében orvosi szaktudás áll, és minden információt a tudomány jelenlegi állása alapján dolgozunk fel. Elhivatottak vagyunk abban, hogy áthidaljuk a tudomány és a mindennapok közötti szakadékot, és hiteles információval segítsük olvasóinkat.

Ha bármilyen kérdése lenne tehát a SynergoLAB termékeivel kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal!

SMILE INSTITUTE-TAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

Mi az a Smile Institute®?

A Smile Institute® egy védjegyzett márkanév, amely cégünk szolgáltatásait gyűjti egy csokorba. A Smile Institute egy professzionális fogászat, szájsebészet és implantológia, fogszabályozással foglalkozó, esztétikai fogászati magánrendelő Budapesten, a IV. kerületben.

Rendelőnkben elérhető szolgáltatások:
– teljes körű mosolytervezés
– Implantátum beültetés
– sebészi bölcsességfog eltávolítás
– csontpótlás
– fogpótlások (korona, híd) készítése
– kivehető műfogsor készítése
– együléses mikroszkópos gyökérkezelés
– hagyományos fogszabályozás
– Invisalign láthatatlan fogszabályozás
– fogkő eltávolítás
– fogfehérítés
– digitális diagnosztika: röntgen és CT
– webshop

Kik a rendelő orvosai?

A Smile Institute tulajdonosa és vezető szakorvosa Dr. Nagy Dominik dento-alveoláris sebész, fogszakorvos, implantátum specialista.

Munkatársaink:

Dr. Nagy Dominik
dento-alveoláris sebész, fogszakorvos, implantátum specialista

Dr. Jacub Doroszewski
a konzerváló fogászat, a mikroszkópos endodoncia és a fogpótlás szakorvosa

Dr. Dányi Dominika
fogorvos

Dr. Orosz Orsolya
fogszabályozó szakorvos

Fazekas Marianna
dentálhigiénikus, asszisztens

Homoki Klára
fogászati asszisztens

Hol található a rendelő?

A rendelőnk címe:

Smile Institute®

MedCity Egészségközpont
1044 Budapest, Megyeri út 53. I. em.

Mivel nyitva tartásunk a rendelési idő szerint változó, ezért kérjük, mindig keressen bennünket előre telefonon, hogy ne fáradjon be hozzánk emiatt feleslegesen.

Rendeléseinkre telefonon kérhet időpontot:
Páciens bejelentkezés: +36 20 932 8426

Amennyiben webshopunkban található termékeinkkel kapcsolatosan érdeklődik, hívja a +36 30 8 177 177 telefonszámot.

Előzetes bejelentkezés nélkül is mehetek a rendelőbe?

Pácienseket csak előre egyeztetett időpontban fogadunk.
Kérjük, kérjen időpontot a +36 20 932 8426 -os telefonszámon.

Amennyiben fogászati röntgent, vagy fogászati CT-t szeretne készíttetni, azt is ajánlott előzetesen egyeztetni, azonban rendelési időben külsős pácienseket is tudunk ezekre a vizsgálatokra fogadni.

Ha nem vagyok a rendelő páciense, akkor is készíttethetek ott fogászati röntgent, vagy fogászati CT felvételt?

Igen, külsős betegeket is tudunk fogadni.

Az elkészült felvételt digitálisan továbbítjuk a küldő orvos, vagy páciens részére.
Digitális diagnosztikai árainkat itt találja.

Kezeléssel kapcsolatosan lenne előzetes kérdésem. Mit tegyek?

Ha bármilyen kérdése adódik szolgáltatásainkkal, árainkkal kapcsolatosan, kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 20 932 8426 -os telefonszámon.

Ha konkrét kezeléssel kapcsolatosan van kérdése, kérjen időpontot személyes konzultációra, mert személyre szabott ajánlatot csakis állapotfelmérés után tudunk adni problémájára.

Invisalign fogszabályzást is kérhetek?

Igen.

Rendelőnk kiemelt Invisalign partner, fogszabályozó szakorvosunk gyakorlott Invisalign specialista. Rendelőnk a legmodernebb digitális eszközparkkal felszerelt, így a Smile Institute-ban a legjobb fogszabályozó kezelést kaphatja.

A MedCity recepcióján kell bejelentkeznem?

Nem.

Intézményünk ugyan a MedCity épületében található, azonban teljesen különálló magánintézményként működik.
Kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat munkaidőben a +36 20 932 8426 -os telefonszámon.

Sürgős problémám van, tartanak ügyeletet?

Nem.

Rendelőnk nem végez sürgősségi ellátást. Sürgős, vagy rendelési időn túli esetben keresse fel a területileg illetékes kórházat, vagy sürgősségi fogászatot.
Rendelőnket eléri telefonon hétfőtől péntekig 9:00 és 18:00 között (illetve rendelési időben), ügyeletet nem tartunk.