Gyakran Ismételt Kérdések
VÁSÁRLÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
Amennyiben Ön vásárláskor a ‘Közvetlen banki előre átutalás’ fizetési módot választotta, kétféle módon rendezheti a termék és kiszállítás díját:
1. megvárja, míg rendszerünk a vásárláskor megadott email címére kiküldi az előre utalásos számlát, és ezután a számla sorszámára hivatkozva elutalja nekünk a kért összeget,
2. a vásárláskor küldött megrendelési visszaigazoláson feltüntetett rendelésszámot a megjegyzés rovatban feltüntetve elutalja nekünk a vásárláskor feltüntetett teljes összeget, amely tartalmazza a megrendelt termék(ek) árát, valamint a kiszállítás költségét.
Az összeg beérkezését követően a lehető legrövidebb időn belül átadjuk a futárszolgálatnak a csomagját.
Mivel a SimplePay rendszere zárt és biztonságos, nem kell amiatt aggódnia, hogy a bank leemelte az összeget a számlájáról, de az hozzánk nem érkezett be, vagy hibás rendelés miatt a bankja azt nem írja azonnal jóvá Önnek.
Amennyiben a fizetési folyamat során probléma adódik, pl. időtúllépés miatt megszakítja a folyamatot a bank, vagy nem tudja jóváhagyni a tranzakciót, esetleg épp nincs fedezet a megadott kártyán, a rendszer automatikusan hibás tranzakciónak jelöli a vásárlást. Mi ezt ugyanúgy látjuk a megrendelések között, számunkra a SimplePay világosan jelzi, hol akadt el a folyamat.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy
- cégünk csak sikeres tranzakciók esetén veszi fel a kapcsolatot a vásárlóval
- cégünk rendszere a sikertelen tranzakciókat csupán listázza, de ezekre terméket nem küldünk
Amennyiben problémája adódik az online bankkártyás fizetés során, és nem tud semmilyen hozzátartozótól, vagy baráttól segítséget kérni az online vásárláshoz, kérjük válassza a ‘Közvetlen banki előre utalás’ opciót a fizetési módoknál. Ez utóbbi esetben cégünk emailben kiküldi a számlát, amelyen megtalálható a bankszámlaszám, valamint az összeg és a hivatkozás, amivel már tud utalni.
Telefonos megrendelést adatvédelmi okokból nem áll módunkban felvenni. Szíves megértését köszönjük.
A termék jellegéből fakadóan nálunk erre nincs lehetőség.
Webshopunkban fizethet bankkártyával, valamint választhatja az előre átutalást is megrendeléskor.
Telefonos megrendelést adatvédelmi okokból egyelőre nem áll módunkban felvenni.
Szíves megértését köszönjük.
KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
A kiszállítás díja a választott szállítási módtól függően az alábbiak szerint változhat:
Háromféle szállítási megoldást kínálunk vásárlóinknak:
- FoxPost / GLS Csomagautomatába / Csomagpontra történő kézbesítés
A csomagautomatába vagy csomagpontra történő kézbesítés díja a csomag méretétől, súlyától és a szolgáltatótól függ.
1331 Ft + ÁFA = 1690 Ft - Házhoz szállítás / FoxPost-tal
A FoxPost házhoz szállítás díja a csomag méretétől függően az alábbiak szerint alakulhat:
2039 Ft + ÁFA = 2590 Ft - Házhoz szállítás / Magyar Posta
A Magyar Posta által történő szállítás esetén másféle csomagolást szükséges alkalmaznunk a termékek állagmegóvása érdekében, ezért ezzel a szolgáltatóval történő házhoz szállítás esetén a kiszállítás alapdíjához csomagolási költséget adunk hozzá. A házhoz szállítás díja a csomag méretétől függően a fentiek figyelembevételével az alábbiak szerint alakulhat:
Kiszállítási + csomagolási költség: 4000 Ft
(Kiszállítás díja: 2556 Ft + ÁFA = 3100 Ft + Csomagolás díja: 900 Ft)
Normál esetben – készlettől függően – általában néhány nap, hivatalosan 3-7 munkanap.
A pontos időtartam azonban tőlünk független. Amit mi tudunk garantálni, az az, hogy a megrendeléstől számított legrövidebb időn belül átadjuk a csomagját a FOXPOST-Packeta Groupnak.
A szolgáltató tájékoztatása szerint a Foxpost-Packeta rendszerében átmenetileg fennakadás előfordulhat, így az átlagos kiszállítási határidő meghosszabbodhat.
A folyamatra nincs ráhatásunk, csak azt garantálhatjuk, hogy mi a csomagját a lehető leghamarabb átadjuk a futárszolgálatnak, erről rendszerünk automatikus üzenetben tájékoztatja Önt. A hosszabb kiszállítás okozta esetleges kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!
Igen, előre egyeztetett időpontban van lehetőség személyes átvételre is budapesti rendelőnkben:
Smile Institute
MedCity Egészségközpont
1044 Budapest, Megyeri út 53. I. em.
Mivel nyitva tartásunk a rendelési idő szerint változó, ezért kérjük, mindig keressen bennünket előre telefonon, hogy ne fáradjon be hozzánk emiatt feleslegesen.
Igen, a FOXPOST-Packeta magyarországi összes csomagautomatájába tudunk kézbesíteni.
Az Önnek legkényelmesebb csomagautomatát fizetéskor, a Csomagautomata / FOXPOST szállítási mód bejelölése után, az adott csomagautomata kiválasztásakor tudja beállítani.
Amennyiben a csomagot sérülten kapja kézhez, kérjük átvételkor dokumentálja azt: készítsen róla fényképet.
Ha házhoz szállítással kérte a kiszállítást, azonnal jelezze a futárnak átvételkor a panaszt és készítsen fotót a sérült csomagról, valamint írasson jegyzőkönyvet a futárral.
Vagy ne is vegye át, vagy ha mégis átvette, azonnal jelezze nekünk a fotók mellékelésével az info@wndconsulting.hu email címre, hogy gondoskodhassunk a futárszolgálat kártérítéséről, vagy amennyiben a sérülés olyan mértékű, hogy a termék nem használható / nem fogyasztható, új terméket küldhessünk Önnek.
Mi minden terméket gondosan csomagolva – saját védő papírdobozában, valamint buborékos borítékba helyezve, sérülésmentesen adjuk fel Önnek.
Az étrendkiegészítők mind fóliával zárt műanyag / üveg csomagolásban kerülnek hozzánk a gyártótól, eredeti papírdobozba is téve. Feladás előtt mindig ellenőrizzük ezek sértetlenségét, így garantáljuk, hogy tőlünk érintetlenül kerülnek postázásra.
Amennyiben nem volt lehetősége a megadott határidőig átvenni a csomagot, a Foxpost azt visszaküldi részünkre.
Ez esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot és kérésének megfelelően az alábbiak szerint járunk el:
- visszautaljuk a szállítási költséggel csökkentett díjat az Ön bankszámlájára,
vagy - amennyiben ismételt kiszállítást szeretne, kiállítunk Önnek egy számlát a kiszállítás díjáról és amint az beérkezett számlánkra, újra feladjuk az Ön részére a csomagot.
Ha úgy alakult, hogy a megadott határidőn belül nem lesz lehetősége átvenni a csomagautomatában elhelyezett csomagot, kérjük, jelezze nekünk telefonon (+36 30 8 177 177), vagy emailben info@wndconsulting.hu, és mi kérhetjük a Foxpost-Packeta Grouptól az átvételi határidő meghosszabbítását.
Sajnos erre nincs lehetőség.
Ha nem tudja átvenni a csomagautomatában elhelyezett csomagot, akkor a Foxpost azt visszaküldi a cégünknek.
Ez esetben maximum újra ki tudjuk Önnek küldeni az Ön által jelzett másik kézbesítési címre, új szállítási díj megfizetése után.
TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
A Novosseum étrend-kiegészítő jótékony hatásairól a termék leírásában olvashat bővebben:
https://smileinstitute.hu/shop/etrend-kiegeszitok/novosseum-csonterosito-tabletta/
Ezen kívül érdemes elolvasnia a Novosseumról írt vásárlói visszajelzéseket:
valamint a termékről írt blog bejegyzéseinket is:
https://smileinstitute.hu/?s=novosseum
Röviden annyi, hogy a Novosseum általában ajánlott csont-regenerációra, a Novosseum Dental pedig a Novosseumban található összetevőkön kívül tartalmaz speciálisan szájsebészeti-fogászati csontregenerációt elősegítő összetevőket is.
Ha többet olvasna a témáról, olvassa el termékeink leírását:
Novosseum:
Novosseum Dental:
valamint a témában írt blog bejegyzéseinket:
https://smileinstitute.hu/blog/etrendkiegeszitok/novosseum-vagy-novosseum-dental-mikor-melyiket-erdemes-valasztani/
A Xynbio probiotikum étrend-kiegészítő jótékony hatásairól a termék leírásában olvashat bővebben:
https://smileinstitute.hu/shop/etrend-kiegeszitok/xynbio-50g-probiotikum-kapszula/
Ezen kívül érdemes elolvasnia a termékről írt blog bejegyzéseinket is:
https://smileinstitute.hu/?s=xynbio
A ResistarPro immunerősítő étrend-kiegészítő jótékony hatásairól a termék leírásában olvashat bővebben:
https://smileinstitute.hu/shop/etrend-kiegeszitok/resistar-pro-immunerosito-kapszula/
Ezen kívül érdemes elolvasnia a termékről írt blog bejegyzéseinket is:
https://smileinstitute.hu/?s=resistarpro
Az általunk kínált Philips Sonicare termékek a legmagasabb minőséget képviselik.
A termékeinket közvetlenül a gyártó bocsátja rendelkezésünkre, legtöbbször olyan kedvező áron, vagy olyan különleges kiszerelésben, amely más, kereskedelmi forgalomban, vagy drogériában nem elérhető.
Az általunk kínált elektromos fogkefék legtöbbször olyan plusz kiegészítőkkel is rendelkeznek, mint pl. útitöltő, utazódoboz, esetleg pót fogkefefejek, valamint dupla termékcsomagolások.
Vásárlás előtt érdemes az egyes termékek sorozatszámát is figyelni, és a kiegészítőket tanulmányozni.
Ár-érték arányban mindig a legjobbat kínáljuk a Philips Sonicare termékeiből!
A Novosseum a magyar SynergoLAB védjeggyel ellátott kiváló terméke, melyet kizárólag közvetlenül a gyártótól, valamint kiemelt partnereitől – köztük a Smile Institute-tól – szerezheti be.
A Novosseum kereskedelmi forgalomban nem kapható, sem gyógyszertárban, sem drogériákban nem hozzáférhető. Kizárólag szakorvosi hálózaton keresztül lehet hozzájutni.
A Smile Institute® kivételes lehetőséget kapott arra, hogy online is elérhetővé tegye a SynergoLAB készítményeit, beleértve a Resistar PRO, Novosseum, Novosseum Dental és Xynbio termékeket is. Mi ugyanis nem elsősorban webáruház vagyunk, hanem egy komoly orvosi háttérrel rendelkező szakrendelő, ahol minden kiegészítő és tartalom szigorú szakmai kontroll alatt áll.
Ezért a mi webes jelenlétünk nem versenyez az orvosi csatornával, hanem kiegészíti azt: blogtartalmaink értéket adnak, tájékoztatnak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy több emberhez juthasson el ez a tudás.
Etika és felelősség
Minden kommunikációnk és tartalmunk háttérében orvosi szaktudás áll, és minden információt a tudomány jelenlegi állása alapján dolgozunk fel. Elhivatottak vagyunk abban, hogy áthidaljuk a tudomány és a mindennapok közötti szakadékot, és hiteles információval segítsük olvasóinkat.
Ha bármilyen kérdése lenne tehát a SynergoLAB termékeivel kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal!
A Xynbio a magyar SynergoLAB védjeggyel ellátott kiváló terméke, melyet kizárólag közvetlenül a gyártótól, valamint kiemelt partnereitől – köztük a Smile Institute-tól – szerezheti be.
A Xynbio kereskedelmi forgalomban nem kapható, sem gyógyszertárban, sem drogériákban nem hozzáférhető. Kizárólag szakorvosi hálózaton keresztül lehet hozzájutni.
A Smile Institute® kivételes lehetőséget kapott arra, hogy online is elérhetővé tegye a SynergoLAB készítményeit, beleértve a Resistar PRO, Novosseum, Novosseum Dental és Xynbio termékeket is. Mi ugyanis nem elsősorban webáruház vagyunk, hanem egy komoly orvosi háttérrel rendelkező szakrendelő, ahol minden kiegészítő és tartalom szigorú szakmai kontroll alatt áll.
Ezért a mi webes jelenlétünk nem versenyez az orvosi csatornával, hanem kiegészíti azt: blogtartalmaink értéket adnak, tájékoztatnak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy több emberhez juthasson el ez a tudás.
Etika és felelősség
Minden kommunikációnk és tartalmunk háttérében orvosi szaktudás áll, és minden információt a tudomány jelenlegi állása alapján dolgozunk fel. Elhivatottak vagyunk abban, hogy áthidaljuk a tudomány és a mindennapok közötti szakadékot, és hiteles információval segítsük olvasóinkat.
Ha bármilyen kérdése lenne tehát a SynergoLAB termékeivel kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal!
A ResistarPro a magyar SynergoLAB védjeggyel ellátott kiváló terméke, melyet kizárólag közvetlenül a gyártótól, valamint kiemelt partnereitől – köztük a Smile Institute-tól – szerezheti be.
A ResistarPro kereskedelmi forgalomban nem kapható, sem gyógyszertárban, sem drogériákban nem hozzáférhető. Kizárólag szakorvosi hálózaton keresztül lehet hozzájutni.
A Smile Institute® kivételes lehetőséget kapott arra, hogy online is elérhetővé tegye a SynergoLAB készítményeit, beleértve a Resistar PRO, Novosseum, Novosseum Dental és Xynbio termékeket is. Mi ugyanis nem elsősorban webáruház vagyunk, hanem egy komoly orvosi háttérrel rendelkező szakrendelő, ahol minden kiegészítő és tartalom szigorú szakmai kontroll alatt áll.
Ezért a mi webes jelenlétünk nem versenyez az orvosi csatornával, hanem kiegészíti azt: blogtartalmaink értéket adnak, tájékoztatnak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy több emberhez juthasson el ez a tudás.
Etika és felelősség
Minden kommunikációnk és tartalmunk háttérében orvosi szaktudás áll, és minden információt a tudomány jelenlegi állása alapján dolgozunk fel. Elhivatottak vagyunk abban, hogy áthidaljuk a tudomány és a mindennapok közötti szakadékot, és hiteles információval segítsük olvasóinkat.
Ha bármilyen kérdése lenne tehát a SynergoLAB termékeivel kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal!
SMILE INSTITUTE-TAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
A Smile Institute® egy védjegyzett márkanév, amely cégünk szolgáltatásait gyűjti egy csokorba. A Smile Institute egy professzionális fogászat, szájsebészet és implantológia, fogszabályozással foglalkozó, esztétikai fogászati magánrendelő Budapesten, a IV. kerületben.
Rendelőnkben elérhető szolgáltatások:
– teljes körű mosolytervezés
– Implantátum beültetés
– sebészi bölcsességfog eltávolítás
– csontpótlás
– fogpótlások (korona, híd) készítése
– kivehető műfogsor készítése
– együléses mikroszkópos gyökérkezelés
– hagyományos fogszabályozás
– Invisalign láthatatlan fogszabályozás
– fogkő eltávolítás
– fogfehérítés
– digitális diagnosztika: röntgen és CT
– webshop
A Smile Institute tulajdonosa és vezető szakorvosa Dr. Nagy Dominik dento-alveoláris sebész, fogszakorvos, implantátum specialista.
Munkatársaink:
Dr. Nagy Dominik
dento-alveoláris sebész, fogszakorvos, implantátum specialista
Dr. Jacub Doroszewski
a konzerváló fogászat, a mikroszkópos endodoncia és a fogpótlás szakorvosa
Dr. Dányi Dominika
fogorvos
Dr. Orosz Orsolya
fogszabályozó szakorvos
Fazekas Marianna
dentálhigiénikus, asszisztens
Homoki Klára
fogászati asszisztens
A rendelőnk címe:
Smile Institute®
MedCity Egészségközpont
1044 Budapest, Megyeri út 53. I. em.
Mivel nyitva tartásunk a rendelési idő szerint változó, ezért kérjük, mindig keressen bennünket előre telefonon, hogy ne fáradjon be hozzánk emiatt feleslegesen.
Rendeléseinkre telefonon kérhet időpontot:
Páciens bejelentkezés: +36 20 932 8426
Amennyiben webshopunkban található termékeinkkel kapcsolatosan érdeklődik, hívja a +36 30 8 177 177 telefonszámot.
Pácienseket csak előre egyeztetett időpontban fogadunk.
Kérjük, kérjen időpontot a +36 20 932 8426 -os telefonszámon.
Amennyiben fogászati röntgent, vagy fogászati CT-t szeretne készíttetni, azt is ajánlott előzetesen egyeztetni, azonban rendelési időben külsős pácienseket is tudunk ezekre a vizsgálatokra fogadni.
Igen, külsős betegeket is tudunk fogadni.
Az elkészült felvételt digitálisan továbbítjuk a küldő orvos, vagy páciens részére.
Digitális diagnosztikai árainkat itt találja.
Ha bármilyen kérdése adódik szolgáltatásainkkal, árainkkal kapcsolatosan, kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 20 932 8426 -os telefonszámon.
Ha konkrét kezeléssel kapcsolatosan van kérdése, kérjen időpontot személyes konzultációra, mert személyre szabott ajánlatot csakis állapotfelmérés után tudunk adni problémájára.
Igen.
Rendelőnk kiemelt Invisalign partner, fogszabályozó szakorvosunk gyakorlott Invisalign specialista. Rendelőnk a legmodernebb digitális eszközparkkal felszerelt, így a Smile Institute-ban a legjobb fogszabályozó kezelést kaphatja.
Nem.
Intézményünk ugyan a MedCity épületében található, azonban teljesen különálló magánintézményként működik.
Kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat munkaidőben a +36 20 932 8426 -os telefonszámon.
Nem.
Rendelőnk nem végez sürgősségi ellátást. Sürgős, vagy rendelési időn túli esetben keresse fel a területileg illetékes kórházat, vagy sürgősségi fogászatot.
Rendelőnket eléri telefonon hétfőtől péntekig 9:00 és 18:00 között (illetve rendelési időben), ügyeletet nem tartunk.