ELÉRHETŐSÉGEINK

A webáruházban leadott rendelésekkel, illetve rendelésfelvétellel kapcsolatban a következő elérhetőségen érdeklődhet:

Emailben: info@wndconsulting.hu
Telefonon:

Ügyfélszolgálatunk az alábbi időben érhető el:
Munkanapokon: 9:00 – 16:00

VICTORIA DOME

KÉRDÉSE VAN? Lépjen velünk kapcsolatba!

    SMILE INSTITUTE®

    SMILE INSTITUTE® a közösségi médiában:

    INFORMÁCIÓK

    GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

    Hogyan tudok rendelni?

    1. A Felhasználó regisztráció nélkül megkezdheti a vásárlást.
    2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
    3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket a “kosárba rakom” gombra kattintva. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva, a weboldal jobb felső sarkában.
    4. Amennyiben felhasználó nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.
    5. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
    5.1. Fizetési módok:

    • OTP SimplePay bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések az OTP SimplePay rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó OTP Mobil Kft. (mint a SimplePay Szolgáltatás fejlesztője és üzemeltetője) a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény.
      További információ »
    • Banki előre utalás: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló emailben található bankszámlára 8 munkanapon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

    Fizetési módokról bővebben »

    5.2. Szállítási költség:
    A webshopban vásárolt termékekre a házhoz szállítást a GLS Futárszolgálat végzi. Tarifája az alábbiak szerint alakul:

    • Házhoz szállítás költsége Budapesten belül:
    • Házhoz szállítás költsége Pest megyén belül (kivéve Budapest):
    • Házhoz szállítás költsége Magyarországon belül (kivéve Budapest és Pest megye):

    Szállításról bővebben »

    6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

    7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a vásárló elektronikus formában, emailben kapja meg. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése minden esetben a Megrendelővel előre egyeztetett időpontban történik.

    8. Az adatok megadását követően Felhasználó a “megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy emailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

    9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
    Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

    10. Felhasználó emailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz email címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

    11. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb emailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

    Hogyan tudom módosítani, vagy törölni a rendelésemet?

    Emailben vagy telefonon tudja lemondani vagy módosítani a rendelést, a rendelési azonosító és megadásával.

    Email: info@smileinstitute.hu
    Telefon: +36 (30) …

    Elállás esetén kérjük mindenképpen olvassa el az Általános Szerződési Feltételek-ben foglaltakat.

    A fogyasztót megillető elállási jog

    A fogyasztókat jogszabály alapján megilleti az a jog, hogy az interneten történő vásárlástól, azaz a szerződéstől elálljanak. E szabály nem csak az online vásárlásra érvényes, hanem más ún. távollévők között létrejött szerződésekre is, például a telefonon rendelt termékekre.

    Az elállás következménye, hogy a vásárló a termék árát visszakapja, de a terméket természetesen vissza kell szolgáltatnia.

    Az elállási jog a legtöbb interneten vásárolt termék esetén megilleti a fogyasztót. A kivételeket jogszabály sorolja fel. Így nem lehet elállni például olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. (Pl. esetünkben egyedileg kiválasztott színben, anyagban, kiszerelésben, kifejezetten a megrendelésre elkészített termék esetében sem).

    A fogyasztó nem csak az online vásárolt termékre, hanem az online rendelt szolgáltatásra szóló szerződéstől is visszaléphet. Abban az esetben viszont, ha a szolgáltató a szolgáltatás teljesítését a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével megkezdte, és a szolgáltatást teljesítette is, akkor a fogyasztó már nem állhat el.

    Miként gyakorolható az elállási jog?

    A fogyasztó az őt megillető elállási jogot valamely termék vásárlása esetén, legkésőbb a termék átvételétől számított 14 napon belül gyakorolhatja. Szolgáltatás megrendelése esetén pedig a szerződés megkötésének napjától kell számítani az elállás határidejét.

    Az elállást indokolni nem kell. Így a vásárló akkor is gyakorolhatja e jogát a megadott határidőn belül, ha a terméknek egyébként nincsen hibája.

    A terméket az elállásra nyitva álló 14 napos határidő alatt is lehet használni. Azonban ajánlott, hogy e használat a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű használatot ne haladja meg. Ugyanis a kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a fogyasztó felel az eladó felé.

    Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (tehát az ilyen termék esetében is van elállási jog, ha annak csomagolását nem bontja meg a Fogyasztó. pl. étrend-kiegészítő); Fentieknek megfelelően étrend-kiegészítőt vagy kozmetikumot csak bontatlan csomagolásban tudunk visszavenni.

    A termék visszaküldése, a vételár visszatérítése

    Ha a fogyasztó a vásárlástól eláll, köteles a terméket a kereskedőnek visszaküldeni vagy a kereskedő által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül kell visszajuttatni. Ez nem jelenti, hogy a terméknek 14 nap alatt oda kell érnie. A visszaküldés határidőben teljesítettnek számít, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A 14 napos határidőt nem kell figyelembe venni, ha a kereskedő vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

    A vállalkozás a fogyasztó elállása esetén a fogyasztó által fizetett ellenszolgáltatás teljes összegét köteles visszafizetni. A visszafizetés határideje az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 nap. Viszont termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozásnak joga van arra, hogy a visszafizetést mindaddig visszatartsa, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Ennek igazolása történhet a visszaküldést bizonyító dokumentum (pl. feladóvevény) másolatának elküldésével. Nincs visszatartási joga a vállalkozásnak, ha a termék visszafuvarozását maga vállalta.

    Mennyibe kerül a szállítás?

    Szállítási költséggel kapcsolatban az alábbi linken adunk tájékoztatást vásárlóinknak:
    https://smileinstitute.hu/fizetes-es-szallitas

    Személyesen is átvehetem a megrendelésemet?

    Személyes átvételre előzetes egyeztetést követően van lehetőség, azonban lényeges szempont, hogy az adott időpontban hol található a megrendelt termék(ek). Ügyfélszolgálatukon készséggel tájékoztatjuk a termék(ek) raktározási helyéről és amennyiben megfelel, egyeztetjük az időpontot a személyes átvételre.

    Mennyi a szállítási idő?

    A szállítási idő általában 3-7 munkanap, azonban bizonyos márkák esetében ez lehet rövidebb (pl. 1-2 munkanap) és jóval hosszabb is – egyedi megrendelések esetén – akár 30 munkanap is.

    Minden esetben előre tájékoztatjuk vásárlóinkat az adott termék várható beérkezéséről, valamint kalkulálható szállítási idejéről.

    • Házhoz szállítás: 3-7 munkanap
      A megadott szállítási idők tájékoztató jellegűek, a pontos szállítási időről telefon vagy email útján tájékoztatjuk a vásárlót.
    • Személyes átvétel: Minden esetben telefonon történő egyeztetés szükséges.
    Nem tetszik a termék. Visszaküldhetem?

    Amennyiben úgy dönt, hogy visszaküldi a terméket, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és munkatársaink segítségére lesznek a visszaküldés folyamatában.

    Email: info@wndconsulting.hu
    Telefon: +36 (30) …

    Elállás esetén kérjük mindenképpen olvassa el az Általános Szerződési Feltételek-ben foglaltakat.

    A fogyasztót megillető elállási jog

    A fogyasztókat jogszabály alapján megilleti az a jog, hogy az interneten történő vásárlástól, azaz a szerződéstől elálljanak. E szabály nem csak az online vásárlásra érvényes, hanem más ún. távollévők között létrejött szerződésekre is, például a telefonon rendelt termékekre.

    Az elállás következménye, hogy a vásárló a termék árát visszakapja, de a terméket természetesen vissza kell szolgáltatnia.

    Az elállási jog a legtöbb interneten vásárolt termék esetén megilleti a fogyasztót. A kivételeket jogszabály sorolja fel. Így nem lehet elállni például olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. (Pl. esetünkben egyedileg kiválasztott színben, anyagban, kiszerelésben, kifejezetten a megrendelésre elkészített termék esetében sem).

    A fogyasztó nem csak az online vásárolt termékre, hanem az online rendelt szolgáltatásra szóló szerződéstől is visszaléphet. Abban az esetben viszont, ha a szolgáltató a szolgáltatás teljesítését a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével megkezdte, és a szolgáltatást teljesítette is, akkor a fogyasztó már nem állhat el.

    Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (tehát az ilyen termék esetében is van elállási jog, ha annak csomagolását nem bontja meg a Fogyasztó. pl. étrend-kiegészítő); Fentieknek megfelelően étrend-kiegészítőt vagy kozmetikumot csak bontatlan csomagolásban tudunk visszavenni.

    Miként gyakorolható az elállási jog?

    A fogyasztó az őt megillető elállási jogot valamely termék vásárlása esetén, legkésőbb a termék átvételétől számított 14 napon belül gyakorolhatja. Szolgáltatás megrendelése esetén pedig a szerződés megkötésének napjától kell számítani az elállás határidejét.

    Az elállást indokolni nem kell. Így a vásárló akkor is gyakorolhatja e jogát a megadott határidőn belül, ha a terméknek egyébként nincsen hibája.

    A terméket az elállásra nyitva álló 14 napos határidő alatt is lehet használni. Azonban ajánlott, hogy e használat a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű használatot ne haladja meg. Ugyanis a kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a fogyasztó felel az eladó felé.

    A termék visszaküldése, a vételár visszatérítése

    Ha a fogyasztó a vásárlástól eláll, köteles a terméket a kereskedőnek visszaküldeni vagy a kereskedő által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül kell visszajuttatni. Ez nem jelenti, hogy a terméknek 14 nap alatt oda kell érnie. A visszaküldés határidőben teljesítettnek számít, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A 14 napos határidőt nem kell figyelembe venni, ha a kereskedő vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

    A vállalkozás a fogyasztó elállása esetén a fogyasztó által fizetett ellenszolgáltatás teljes összegét köteles visszafizetni. A visszafizetés határideje az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 nap. Viszont termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozásnak joga van arra, hogy a visszafizetést mindaddig visszatartsa, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Ennek igazolása történhet a visszaküldést bizonyító dokumentum (pl. feladóvevény) másolatának elküldésével. Nincs visszatartási joga a vállalkozásnak, ha a termék visszafuvarozását maga vállalta.

    Kell fizetnem a termék visszaküldéséért?

    Amennyiben úgy dönt, hogy visszaküldi a terméket, úgy annak költségei Önt terhelik. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és munkatársaink segítségére lesznek a visszaküldés folyamatában.

    Email: info@wndconsulting.hu

    Hibás, sérült, nem megfelelő terméket kaptam. Mit tegyek?

    Minden termékünket különös odafigyeléssel, egyenként átvizsgálva, gondosan csomagolva kézbesítjük. Kérjük, átvételkor győződjön meg róla, hogy a csomag sértetlen, a benne lévő termék pedig megfelelő állapotban érkezett meg.
    Amennyiben mégis károsodás következne be, kérjük, mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve küldjön fényképes dokumentációt emailben a sérülésről.

    Milyen garancia jár a termékekre?

    Webáruházunkban található minden termék esetében az Európai Unió által meghatározott alap 2 éves garancia érvényes.