Utolsó módosítás: 2025. január 01.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (https://smileinstitute.hu) és domainjén történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://smileinstitute.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/.
1. Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: Pro WND Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató székhelye: 2233 Ecser, Deák Ferenc utca 5/2.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@wndconsulting.hu
Cégjegyzékszáma: Cg. 13-09-217180
Adószáma: 27541304-2-13
Telefonszáma: +36 30 8 177 177
A Smile Institute® szájsebészeti rendelő egészségügyi üzemeltetője:
Az üzemeltető neve: FIS Dental Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Az üzemeltető székhelye: 2120 Dunakeszi, Tisza utca 115/1.
Az üzemeltető elérhetősége, az egészségügyi szolgáltatást igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@drnagydominik.hu
Adószáma: 24196527-1-13
Telefonszáma: +36 20 932 8426
Az intézményben végzett egészségügyi ellátást biztosítja:
A Smile Institute® szájsebészeti rendelő egészségügyi üzemeltetője:
Az üzemeltető neve: FIS Dental Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Az üzemeltető székhelye: 2120 Dunakeszi, Tisza utca 115/1.
Az üzemeltető elérhetősége, az egészségügyi szolgáltatást igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@drnagydominik.hu
Adószáma: 24196527-1-13
Telefonszáma: +36 20 932 8426
A Smile Institute® szájsebészeti rendelő webshopjának üzemeltetője:
Az üzemeltető neve: Pro WND Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Az üzemeltető székhelye: 2233 Ecser, Deák Ferenc utca 5/2.
Az üzemeltető elérhetősége, az online kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@wndconsulting.hu
Adószáma: 27541304-2-13
Telefonszáma: +36 30 8 177 177
A tárhely-szolgáltató neve, címe, email címe:
Cégnév: Rewaresoft Kft.
Cím: 1185 Budapest, Szerencse utca 8/A.
Adószám: 14224683-2-43
Email: info@rewaresoft.hu
Kapcsolat: www.rewaresoft.hu
A www.smileinstitute.hu (a továbbiakban: Weboldal) célja, hogy bemutassa és a Látogatók (továbbiakban: Partnerek) számára elérhetővé tegye szolgáltatásait, valamint termékeit.
A szolgáltatások köre fogászati szolgáltatásokra terjednek ki. Ezen túlmenően a weboldal lehetőséget nyújt a regisztrált felhasználók számára a termékek megrendelésére és azok adott címre történő kiszállítására irányuló szolgáltatások igénybevételére. Internetes áruházként gyógyszernek nem minősülő készítmények, étrendkiegészítők interneten történő rendelését lehetővé tevő távértékesítési rendszerként is működik.
Az internetes gyógyszer kereskedelemről és annak kockázatairól bővebben az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) által fenntartott https://www.ogyei.gov.hu/internetes_gyogyszer_kereskedelem/ oldalon olvashat.
Az internetes áruházban értékesített termékek eredete igazolt, a forgalmazott termékek hatósági engedéllyel rendelkező nagykereskedőktől / gyártóktól származnak, lejárati idejük nem rövidebb, mint 3 hónap, kivéve, ha külön nem jelöljük, hogy a termék közeli lejáratú.
Előfordulhat, hogy egy termék csomagolása változik áruházunk termék leírásának frissítését megelőzően, és a Vásárló ugyanazt a terméket más csomagolásban kapja meg, mint a weboldalon feltüntetett. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ez nem minősül hibás teljesítésnek, mert a régi csomagolással ellátott termék már nem áll a rendelkezésünkre.
A weboldal használatával a Látogató kijelenti, hogy elolvasta, megismerte és elfogadja a jelen Weboldal Használati Feltételekben foglalt valamennyi feltételt.
2. Alapvető rendelkezések
2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2. A jelen Szabályzat 2021. július 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 10 (tíz) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
3. Regisztráció / vásárlás
3.1. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
3.2. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
3.3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.4. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
4.1. A megjelenített termékek online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, nem tartalmazzák a szállítási díjat. A szállítási díj a kosárban kerül feltüntetésre, külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
4.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
4.5. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
4.6. A webshopban feltüntetett termékeket szállítást végző partnerén keresztül a ProWND Consulting Kft. szállítja ki Megrendelőink részére.
5. Rendelés menete
5.1. Felhasználó regisztráció nélkül megkezdheti a vásárlást.
5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket a “kosárba rakom” gombra kattintva. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva, a weboldal jobb felső sarkában.
5.4. Amennyiben felhasználó nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.
5.5. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
5.5.1. Fizetési módok:
- OTP SimplePay bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések az OTP SimplePay rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó OTP Mobil Kft. (mint a SimplePay Szolgáltatás fejlesztője és üzemeltetője) a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény.
További információ »
- Banki előre utalás: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló emailben található bankszámlára 8 munkanapon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
Fizetési módokról bővebben »
5.5.2. Szállítási költség:
A webshopban vásárolt termékek kiszállítására többféle megoldást kínálunk. Minden esetben automatikusan a legkedvezőbb árú szállítási módot kínálja fel rendszerünk. Természetesen Ön választhat ettől eltérő megoldást is, ez esetben a kosár oldalon szükséges ezt bejelölnie.
Alapesetben háromféle szállítási megoldást kínálunk vásárlóinknak:
- FoxPost / GLS Csomagautomatába / Csomagpontra történő kézbesítés
A csomagautomatába vagy csomagpontra történő kézbesítés díja a csomag méretétől, súlyától és a szolgáltatótól függ.
1331 Ft + ÁFA = 1690 Ft
- Házhoz szállítás / FoxPost-tal
A FoxPost házhoz szállítás díja a csomag méretétől függően az alábbiak szerint alakulhat:
2039 Ft + ÁFA = 2590 Ft
- Házhoz szállítás / Magyar Posta
A Magyar Posta által történő szállítás esetén másféle csomagolást szükséges alkalmaznunk a termékek állagmegóvása érdekében, ezért ezzel a szolgáltatóval történő házhoz szállítás esetén a kiszállítás alapdíjához csomagolási költséget adunk hozzá. A házhoz szállítás díja a csomag méretétől függően a fentiek figyelembevételével az alábbiak szerint alakulhat:
Kiszállítási + csomagolási költség: 4000 Ft
(Kiszállítás díja: 2556 Ft + ÁFA = 3100 Ft + Csomagolás díja: 900 Ft)
5.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
5.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a vásárló elektronikus formában, emailben kapja meg. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése minden esetben a Megrendelővel előre egyeztetett időpontban történik.
5.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a “megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy emailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
5.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.
5.10. Felhasználó emailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz email címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
5.11. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb emailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
6. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
6.1. A megrendelések feldolgozása nyitva tartási időben történik, munkanapokon 9 és 16 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
6.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított min.3 munkanapon belül, esetenként több is lehet, de legfeljebb 14 nap, de erről a visszaigazoláskor tájékoztatjuk a megrendelőt. A megadott szállítási idők tájékoztató jellegűek, az ettől nagy mértékben eltérő szállítási időről telefon vagy email útján tájékoztatjuk a vásárlót.
6.3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a termék átvételére köteles.
6.4. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a termék vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a terméket. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
6.5. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a terméket.
6.6. A Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
6.7. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.
7. Elállás joga
7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében alapesetben Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Említett irányelv ide vonatkozó paragrafusai értelmében a Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát a Fvkr. 29. §-ában meghatározott esetekben és Termékekre vonatkozóan, többek között a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek (ételek) tekintetében.
7.2. A Fogyasztó az elállási jogát az arra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatnak a Szolgáltatóhoz történő eljuttatásával tudja gyakorolni.
7.3. Abban az esetben, ha az elállási nyilatkozatban foglaltaknak helyt adunk, és szükség esetén a Fogyasztó a bontatlan, sértetlen Terméket visszaküldte, a Fogyasztó részére történő visszatérítés mellett döntünk, a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket – azaz a kiszállítási díjat, extra kiszállítási díjat, borravalót – is a Fogyasztó részére visszatérítjük.
7.4. A visszatérítést a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon teljesítjük a Fogyasztó részére.
7.5. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
A megrendelt, de át nem vett termékek esete (elállási nyilatkozat hiányában)
Amennyiben a Vásárló a megrendelt és online bankkártyával kifizetett terméket nem veszi át (pl. csomagautomatából nem gyűjti be, vagy a futárszolgálat „nem kereste” vagy „nem vette át” jelzéssel visszaküldi részünkre), és nem nyilatkozott elállási szándékáról a jogszabályban meghatározott határidőn belül, úgy a rendelés nem minősül érvényesen visszavontnak, az elállási jog nem gyakorolt.
Ebben az esetben a következő lehetőségeket kínáljuk fel a Vásárlónak:
- Személyes átvétel lehetősége:
A termék a visszaérkezést követő 8 naptári napig díjmentesen személyesen átvehető rendelőnkben, előre egyeztetett időpontban.
- Újbóli kiszállítás postaköltséggel:
Igény esetén – az aktuális szállítási díj és esetleges csomagolási költség újbóli megfizetését követően – ismételten megkíséreljük a termék kiszállítását az eredeti szállítási mód szerint.
- Rendelés törlése, visszatérítés postaköltség levonásával:
Ha a Vásárló a termék átvételéről végül nem gondoskodik, és újraküldést sem kér, a rendelést töröljük, és az áru vételárából levonjuk a szállítási és csomagolási költségeket, valamint a banki tranzakció költségét. A fennmaradó összeget ugyanarra a bankszámlára térítjük vissza, ahonnan a fizetés érkezett.
Fontos: A visszaküldött csomag automatikus elutasítása vagy át nem vétele nem minősül elállási nyilatkozatnak, és nem mentesíti a Vásárlót az adásvételi szerződés teljesítésének következményei alól.
7.6. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
7.7. A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;és/vagy a terméken használat nyomai, sérülések látszódnak;
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
7.8. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
7.9. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083&from=hu
7.10. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
7.11. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.
7.12. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.